Unity for all people around the world >
Unity for fight with oppression >
Unity for a Better Life

Wednesday, October 12, 2011

فکر نمی کنم جنگ بشه اما دوست دارم بدونم ملت کدوم طرفی هستن

من فکر نمی کنم که با این اتفاق اقدام جمهوری اسلامی برای بمب گذاری در آمریکا جنگی صورت بگیره، اما دوست دارم بدونم اگر جنگ بشه ملت ایران کدام طرف قضیه وامیستن؟ مردم سبز و هر گروه و حزب دیگه ای

من که اگر جنگ بشه  عمرا نمیرم بجنگم به طرفداری از جمهوری اسلامی، بالاخره این همه بسیجی و سپاهی که میزدن توو سر ملت حتما قدرتش رو دارن که جلوی نیروهای مجهز خارجی هم وایسَن!!!
اصلا هم توو این موضوع به مسائل وطن پرستی اهمیت نمیدم، حتی به نظر من اگر خاک ایران توسط یه عده خارجی اشغال بشه بهتر از اینه که بخوایم ننگ اشغال وطنمون رو توسط یه عده متجاوز داخلی تحمل کنیم

بعید هم نیست که برای نجات ایران از داخل با حکومت بجنگم

3 comments:

  1. Anonymous02:00

    man ham movafegham, agar jang beshe nabayad kenare in hokoomat istad

    ReplyDelete
  2. Anonymous06:40

    یک روز یک نویسنده معروف ساعتش را روی میز اتاقش جاگذاشت و وقتی برگشت دید که ساعتش را دزد برده!
    وقتی دوستانش موضوع را شنیدند,هرکسی شروع به ملامت نویسنده کرد. یکی گفت مقصر تو بودی که ساعتت را روی میز گذاشتی و دیگری گفت نباید در را باز می گذاشتی و دیگری گفت باید پلیس را فورا خبر می کردی و .... نویسنده عصبانی شد و گفت دوستان بنظر می رسد در این ماجرا کسی که هیچ گناهی ندارد "دزد بی شرم" است! حالا ما هم بجای مقصر اصلی یعنی خامنه ای و دار و دسته اش مدام شروع به متهم کردن آمریکا و هموطنان خارج از کشور و ... می کنیم.بابا انصاف کجا رفته؟ اگر به تاریخ نگاه کنید برای اتفاقاتی کوچکتر از این جنگ راه افتاده!بجای نکوهش دیگران بدنبال بمب گذار بگردید

    ReplyDelete
  3. سلام
    من هم نظر تو رو دارم
    وطن پرستی چیز خیلی خوبیه
    ولی وقتی معنی میده که حکومتت نماینده ملتت باشن
    وقتی که یه عده مزدور عرب اومدن و ایران رو اشغال کردن و وطن پرستی رو کفر میدونن و امت اسلامی رو به ملت ایران ترجیح میدن ، دیگه اینها نماینده ما نیستن که بخوایم به خاطر شون بجنگیم



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    ReplyDelete

شــمــا چــطــور فــکــر مــی کــنــیــد؟؟