Unity for all people around the world >
Unity for fight with oppression >
Unity for a Better Life

Saturday, February 26, 2011

باید رفت، جور دیگر باید زیست

اینکه حکومت ولایت فقیه باید از این مملکت بره شکی توش نیست، من هم تمام تلاشم رو میکنم تا این حکومت سرنگون بشه و یک حکومت مبتنی بر دموکراسی بنا بشه. اما با این وضعیت مملکت و این بیماری فرهنگی و فکری که جمهوری اسلامی توی مملکت شایع کرده و همینطور با وجود این مسئولان مزخرف که فرقی هم نمیکنه کدوم طرفی هستن ( اصلاح طلب سبز و یا اصولگرایان ولایت فقیه و... )، بعد از آزادی از بند حکومت ولایت وقیح و جدایی دین از سیاست، حداقل 15- 20 سال وقت می بره تا طرز فکر و عمل مردم و مسئولان درست بشه، اون موقع هم دیگه من پیر شدم. تا همین الانش از زندگی هیچی نفهمیدم به جز بی پولی و بدبختی و هزارتا مشکل دیگه. زندگی نمیکنم که، فقط زنده هستم
پس باید رفت، جور دیگر باید زیست
بگو بدبخت پولت کجا بود که میخوای بری

No comments:

Post a Comment

شــمــا چــطــور فــکــر مــی کــنــیــد؟؟