Unity for all people around the world >
Unity for fight with oppression >
Unity for a Better Life

Sunday, December 26, 2010

فقط چند ساعت تا اعدام حبیب لطیفی

بغض گلوم رو گرفته، چرا باید یه دانشجو رو به خاطر اعتقادش اعدام کنن؟! فقط چند ساعت تا اعدام حبیب لطیفی مونده، حکومت با این کارش چه چیزی رو ثابت میکنه جز ترس از دانشجو، ترس از یک تفکر؟ اگر جمهوری اسلامی دوستان من رو اعدام میکنه تا من رو از ادامه دادن راهم منصرف کنه، باید بگم که اینکارش باعث مصمم شدن من برای ادامه مبارزه و دفاع از خون عزیزان از دست رفته میشه. بهای آزادی در ایران خون هست، من هم از خون خودم میگذرم و توی این راه ثابت قدم می مونم/.

3 comments:

  1. آشنای ناشناس بردیای گرانقدر،درود بر شما
    در حال حاضر خوشحالم که هم نژادم حبیب لطیفی هنوز در هوای ایران زمین با اندکی امید تنفس می کند.لحظات دیگر را نمی دانم.
    اما بعد:
    درخواستی داشتم به عنوان یک هموطن کرد از شما.
    هر چند نمی دانم این درخواستم معقول است یا خیر.
    بهر تقدیر درخواستم از شما ارسال دعوتنامه بالاترین می باشد.
    امیدوارم مرا مرهون محبت خود قرار دهید.
    ما کردها هرگز خود را مردمانی جدا از ایران زمین ندانسته و نمی دانیم.
    باقی روزگار بقای سربلندی آزاد اندیشانی چونان شما باد.
    در ضمن حتی اگر برایم دعوتنامه هم ارسال ننمایید همین قدر که برای نجات جان یک هموطن کرد خود قدمی و قلمی برداشته اید سپاسگزارتان هستم.
    سربلند چون ایران،سرافراز چون سرو و بلند بالا چون زاگرس و البرز باشید.
    فواد

    ReplyDelete
  2. آشنای ناشناس بردیای گرانقدر:
    فراموش کردم ایمیلم را برایتان بنویسم:
    farib4728@gmail.com
    farib4728@yahoo.com
    اگر برایتان ممکن و میسر بود دعوتنامه بالاترین را برای من ارسال بفرمایید.
    دیگر بار سپاسگزارم
    فواد

    ReplyDelete
  3. دوست عزیز سلام
    در حال حاضر بالاترین دعوتنامه ای در اختیار من قرار نداده.
    لطفاوبلاگ خود را معرفی کنید تا از طریق دوستانی که امکان ارسال دعوتنامه دارند برای شما دعوتنامه ای ارسال کنم

    ReplyDelete

شــمــا چــطــور فــکــر مــی کــنــیــد؟؟