Unity for all people around the world >
Unity for fight with oppression >
Unity for a Better Life

Saturday, June 12, 2010

صحبت خودموني

امروز صبح از ميدان آزادي تا ميدان فردوسي خبري از نيروهاي سركوبگر و حتي نيروهاي عادي پليس به جز راهنمايي و رانندگي نبود، حتما در حال استراحت هستند تا بعد از ظهر با تمام قوا به سركوب و خونخواري بپردازند. امروز ميتونه خيلي خونين تر از 30 خرداد و 6 دي (عاشورا) 88 باشه، نميدونم امروز قراره چه اتفاقي بيفته اما خوشحالم كه با تمام تهديدها و مانورهاي حكومت لحظه اي فكر نرفتن به مراسم امروز در ذهنم خطور نكرد.
كي ميدونه!شايد امروز كشته شدم شايد زخمي و شايد هم دستگير. مهم ترسي است كه ما با حضورمون به حكومت القا ميكنيم، آري چنين خوش است.
راستي اگر يه روزي من رو گرفتن و از صدا و سيماي ضد ملي ديديد كه من بر عليه جنبش حرف زدم بدونيد كه زير شكنجه و فشار روحي و رواني طاقت نياوردم و من رو مجبور به صحبت عليه جنبش كردن. اميدوارم كه امروز مردم بيان و دعا مي كنم كه نه دستگيري بديم و نه خوني از دماق كسي بريزه.
منتظر حضور سبزتون هستم.
واسه من هم دعا كنيد.

1 comment:

  1. سلام بردیا جان.دعا میکنم حالت خوب باشه و سلامت برگشته باشین خونه....حتما بهم خبر بده زود زودکه سالمی

    ReplyDelete

شــمــا چــطــور فــکــر مــی کــنــیــد؟؟