Unity for all people around the world >
Unity for fight with oppression >
Unity for a Better Life

Thursday, February 11, 2010

مقصر کیه؟ اصلا مردم سبز کجا بودند؟

چه کسی رو باید مقصر مشخص نکردن نقطه شروع مناسب برای حرکت مردم سبز بدونیم؟

همون عده ی کمی هم که به مراسم امروز اومده بودند تا جنبش رو زنده و با شکوه نگه دارند توسط اعلام مسیر شورای هماهنگی 22بهمن سبز در سطح شهر پراکنده شده بودند، عده ای ونک،عده ای ولیعصر،هفت تیر و...

چه کسانی اعضای شورای هماهنگی 22بهمن سبز بودند؟

حالا مردم رو به اوین و صدا و سیما رسوندید با این برنامه؟

آزادی رو هم از دست دادید.

اصلا اون جمعیت میلیونی مردم سبز کجا بود؟ اونهایی که در مراسم امروز شرکت نکردند، خون نداها و سهرابها رو پایمال کردند


8 comments:

  1. وای بردیا داغ دلمو تازه کردی.بچه ها اگه با دنباله قهر کردن بخاطر مهیار ولی من دلزده شدم از همه اون دروغگوهایی که گفتن ما به خدا میایم میدون آزادی ولی نیومدن.بردیا من اونجا بودم.با این حال مریضم از کردستان کوبیدم اومدم تهران به هوای این تهرونی ها ولی همه قالم گذاشتن.نمیدونی چه حالی داشتم وقتی تا نزدیکای 10.30 هیچ جنبش سبزی نیومده بود.قیافه بسیجیها رو میشه تشخیص داد.حتی از مردد بودن نگاهها میتونستم بفهمم که طرف جنبش سبزی هست ولی اینقدر کم بودیم که اگه حرف میزدیم میکشتنمون.قدم به قدم مامور ایستاده بود.اگه فقط 200000 نفر میومدن میدون آزادی الان ایران حال و هوای دیگه ای داشت.افسوس.رفتم یه دردودل حسابی به نیک آهنگ ا.ل.ا.غ کردم که اصلا" خبر نداشت کسی نیومد آزادی ولی همه چیز رو انداخت گردن مهاجرانی و نبوی.یکی نیست بگه آخه مرد حسابی تو که میدون آزادی نبودی چطور به خودت اجازه تحلیل میدی.اگه فقط 200000 نفر میومدن آزادی(منظورم جوونهای جنبش که حاضرن شعار بدن) مطمئنن اون ترسوهای جنبش که رفته بودن روی تپه ها نشسته بودن اونها هم به ما میپیوستن و اونوقت الان با اخبار دیگه ای مواجه بودیم.همه قرار بود ساعت 8 آزادی باشن نه 10.30.
    زیر کاریکاتور نیک آهنگ حرف زدمو بعد برای نبوی هم ایمیل زدم و همه چیز رو بهش گفتم.همه واقعیت میدون آزادی.
    http://www.khodnevis.org/persian/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/4726-trojan_horse_22_bahman.html
    صفحه 8 کاریکاتور اسب تروا کامنت منه.
    یادمه گفته بودی میری خیابون آزادی.از کجا وارد تظاهرات شدی؟؟اصلا" اومدی برای تظاهرات؟؟راستشو بگو باید آسیب شناسی کنیم

    ReplyDelete
  2. من ساعت 8:20 با دوستم از جناح وارد آزادی شدیم
    هر چی نگاه کردم نشونی از مردم سبز ندیدم
    و همه بسیجی و ساندیس خور بودن
    یعنی اونقدر سبزا کم بودن که قابل مشاهده نبودن
    بعد از حدود 20 دقیقه به سمت میدان انقلاب حرکت کردم
    در طول مسیر هم فقط دو سه نفر رو دیدم که بهشون میخورد سبز باشن
    نزدیکای میدان انقلاب که رسیدم تصمیم گرفتم برم به بلوار کشاورز و ولیعصر شاید اونجا خبری باشه
    وارد خیابون دکتر قریب شدم و بعد تصمیم گرفتم که به میدان انقلاب برم و دوستم هم به ولیعصر بره و از اونجا خبر بگیره
    من از خیابون جمالزاده رفتم میدان انقلاب و حدود نیم ساعت رو اونجا بودم
    میدان انقلاب تعداد بیشتری از سبزها رو دیدم اما همش
    50 نفر هم نبودن
    دوباره به سمت میدان آزادی حرکت کردم و تا تقاطع نواب رفتم و از اونجا به میدان توحید.
    از توحید تا صادقیه رو با ماشین رفتم
    ساعت 11:10 آریاشهر بودم
    آریاشهر شلوغترین جای تهران بود از نظر حضور سبزها
    امادر اوج شلوغی 5000 نفر هم نبودن
    تعداد بسیجیها و گاردیها هم زیاد بود و به همه گیر میدادن
    تا ساعت 12:30 آریاشهر بودم و بعد برگشتم خونه

    ReplyDelete
  3. ای بابا برای خودمون گریه کنم یا صدف؟
    برای زحمت و امیدی که شما جوون‌ها دارید یا آرزوهای خودمون که به باد رفت؟
    از این نا‌ امیدی تون بنالم یا از حقی‌ که دارید؟
    خدا خودش کمک کنه

    ReplyDelete
  4. دنیا جان این نا امیدی صدف به خاطر اینه که مردم سبز 22 بهمن باهم نبودن و نیومدن
    در واقع اسمش رو نمیشه گذاشت نا امیدی بیشتر یک شوک بود
    اونهم به خاطر انتظارات قبلی که داشتیم
    من هم خودم شوک شدم
    اما دیگه تموم شد
    حالا منتظر روزهای بعد هستم.
    هرچیزی بهایی داره، بهای آزادی هم توی مملکت ما خون هستش، من حاضرم خونمو بدم.

    ReplyDelete
  5. وقتی توی بالاترین و دنباله همه گفتن ساعت 8 میان میدون آزادی ولی کسی نیومد ,نمیتونم اسمشو ناامیدی بزارم از دست چند نفر و چند مسئله عصبانیم.یکی کسائیکه اینقدر هوش سیاسیشون کمه که نفهمیدن 22بهمن که چندین روز تعطیلی پشت سرهم داره و با اون کشتار وخشونت عاشورا ,احتمال داره که مردم کمتر شرکت کنن.خوب باید فقط یه جا جمع میشدیم.من اصلا" منظورم صرفا" اومدن به میدون آزادی نیست.من میگم وقتی از یکی 2ماه قبل همه از نظر روانی و استراتژیکی قبول کردیم که بریم آزادی اونم تو قسمت جلوی جایگاه سخنرانی,نه اینه که مثل سیاهی لشکرهای حزب اللهی فقط فضا رو برای دوربینهای صداوسیما پر کنیم.خوب باید همونجایی میرفتیم که گفته بودیم.از دست نیک آهنگ هم عصبانیم که هیچی نمیدونه و فقط تز داد.تو هم میدون آزادی بودی و حتی اگه یه مخالف رژیم لباس حزب اللهی هم پوشیده باشه باز ازاضطراب توی نگاهش و دنبال چیزی گشتن نگاهش میشتونستم بفهمم که حزب اللهی نیست.از دست کروبی هم عصبانیم که چرا حداقل از روز 2شنبه که صداوسیما اعلام مسیر کرد اونهم باید اعلام میکرد میاد صادقیه.اینطوری فرصت اطلاعرسانی بیشتر بود.از دست کاربرایی هم که مسیرهای منحرف کننده میدادن عصبانیم.فقط عشق لینک دادن و مثبت گرفتن و مثبت دادن دارن.چقدر سخته که آدم میبینه که یعضیا یه ذره فکر نمیکنن

    ReplyDelete
  6. راستی بردیا جان دستت درد نکنه.رفتم قیافه وبلاگمو عوض کردم.بیایم یه گروه بشیم و یه کار اساسی بکنیم.راستی "رنگ پیوند نوار جانبی بالا" مربوط به کجاس؟؟


    توی وبالگم قسمت followers
    این امید و بهروز از بچه های دنباله هستن؟میدونی کین؟؟یه مشکل دیگه که دارم نمیتونم اخبار سایتها رو به وبلاگم اضافه کنم :(

    ReplyDelete
  7. برای اضافه کردن اخبار سایت:
    1- add a gadget
    2- feed

    وقتی فید رو باز کردی اسم سایت رو توی قسمت مورد نظر کپی کن

    ReplyDelete
  8. چه گروهی بشیم و چه کار اساسی بکنیم؟

    رنگ کدوم پیوند نوار جانبی بالا؟

    ReplyDelete

شــمــا چــطــور فــکــر مــی کــنــیــد؟؟