Unity for all people around the world >
Unity for fight with oppression >
Unity for a Better Life

Wednesday, April 27, 2011

صد بار گفتم که دیگه بر نگردم اما مگه میشه؟نمیشه، آخه تو خاکمی

نمیدونم، وطن پرست نیستم ، اما احساس می کنم که حداقل باید یه کاری کنم واسه نجات این خاک و خودم و مردمی که آزادی رو جست و جو می کنند، با اینکه اصلا از سیستم در حال اجرای جنبش سبز خوشم نمیاد و اعتقادی به این نوع مبارزه ی جنبش در این مقطع ندارم، اما نمیتونم خودم رو جدا کنم از این جنبش، آخه با شما راه رفتم، با شما آزادی رو فریاد زدم، با شما گاز اشکاور و کتک و فحش خوردم، با شما زندگی کردم، سخته جدا شدن از آدمایی که توی شرایط سخت باهم بودیم، خلاصه نمیتونم بی تفاوت باشم. اما همچنان به این معتقدم که نوع مبارزه ی جنبش مشکل داره و ما هم سرمون رو کردیم زیر برف
به هر حال اومدم بگم که من همچنان هستم
به امید آزادی ایران و ایرانی

No comments:

Post a Comment

شــمــا چــطــور فــکــر مــی کــنــیــد؟؟